Clandestino - Je ne t'aime plus


Je ne t'aime plus


je ne t'aime plus mon amour
je ne t'aime plus tous les jours
je ne t'aime plus mon amour
je ne t'aime plus tous les jours

je ne t'aime plus mon amour
je ne t'aime plus tous les jours
je ne t'aime plus mon amour
je ne t'aime plus tous les jours

parfois j'aimerais mourir tellement j'ai voulu croire
parfois j'aimerais mourir pour ne plus rien avoir
parfois j'aimerais mourir pour plus jamais te voir

je ne t'aime plus mon amour
je ne t'aime plus tous les jours
je ne t'aime plus mon amour
je ne t'aime plus tous les jours

parfois j'aimerais mourir tellement y a plus d'espoir
parfois j'aimerais mourir pour plus jamais te revoir
parfois j'aimerais mourir pour ne plus rien savoir

je ne t'aime plus mon amour
je ne t'aime plus tous les jours
je ne t'aime plus mon amour
je ne t'aime plus tous les jours

je ne t'aime plus mon amour
je ne t'aime plus tous les jours
je ne t'aime plus mon amour
je ne t'aime plus mon amour

İngilizce çevirisi

I do not love you any more my love
i dont love you anymore everyday
I do not love you any more my love
i dont love you anymore everyday
I do not love you any more my love
i dont love you anymore everyday

sometimes I'd like to die because I wanted so much to believe
sometimes I'd like to die, in order not to have anything anymore
sometimes I'd like to die, so that I don't have to see you anymore


I do not love you any more my love
i dont love you anymore everyday
I do not love you any more my love
i dont love you anymore everyday

sometimes I'd like to die, because there is so little hope left
sometimes I'd like to die, so that I never have to see you again
sometimes I'd like to die in order to know nothing more


I do not love you any more my love
i dont love you anymore everyday
I do not love you any more my love
i dont love you anymore everyday

I do not love you any more my love
i dont love you anymore everyday
I do not love you any more my love
I do not love you any more my love

0 yorum: