Clandestino - Dia Luna, Dia Pena



Dia Luna, Dia Pena

hoy dia luna dia pena

hoy me levanto sin razon
hoy me levanto y no quiero
hoy dia luna dia pena

hoy dia luna dia pena
hoy me levanto sin razon
hoy me levanto y no veo
por ahi cualquiera solucion

arriba la luna ohea...

hoy dia luna dia pena
hoy me levanto sin razon
hoy me levanto y no quiero
hoy dia luna dia muero

arriba la luna ohea...

Dia Luna, Dia Pena

today, moon day, day of sadness
today, I wake up without reason
today I wake up and I don't want to
today, moon day, sadness day

today, moon day,day of sadness
today I wake up without reason
today I wake up and I get nowhere
I see no other solution

rise up moon ohea...

today moon day, day of sadness
today I wake up without reason
today I wake up and I don't want to
today, moon day, "I die" day

rise up moon ohea...

0 yorum: